Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

ΥΒΡΙΣ ΚΑΙ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΤΗ SUGARVILLE ΗΛΕΙΑΣ


Η Ζαχάρω θα μπορούσε να είναι ένας παράδεισος
.

Η περιοχή του Δήμου Ζαχάρως είναι προικισμένη με όλες τις φυσικές καλλονές
.

Είχε όμως την ατυχία τα τελευταία χρόνια να τη διαφεντεύει ένας δήμαρχος πιο «προικισμένος» από το συνηθισμένο
.

«Καθήστε ήσυχοι γιατί έτσι και βγάλω το σιδερικό... θα πάτε στην Αθήνα πετώντας!»
.

Νικολάε Τσαουσέσκου, ένας άλλος μεγάλος ηγέτης που έφαγε το κεφάλι του
.
Αυθαίρετα από τη μια, δημαρχιακές αυθαιρεσίες από την άλλη
.

Τα φιλέτα από το δορυφόρο
.

Ο δημοσιογράφος Μάκης Νοδάρος δέχθηκε ιδιαίτερες περιποιήσεις
.

'Εγγραφα που για το Δήμαρχο ήταν απλά παλιόχαρτα
.

Διαβάστε το άρθρο του Κώστα Βαξεβάνη «Για την Ιστορία και μόνο» από Το Κουτί της Πανδώρας.
.
Ο Μερεντίτης
Άιντε πολλά ντουφέ- Μερεντίτη μου
Πολλά ντουφέκια πέφτουνε και σιγαλά βροντάνε.
Ε ρε μήνα σε γά- Μερεντίτη μου
Μήνα σε γάμο πέφτουνε; Μήνα σε πανηγύρι;
Άιντε ούτε σε γά- Μερεντίτη μου
Ούτε σε γάμο πέφτουνε, ούτε σε πανηγύρι.
Ε ρε το Μερεντί- Μερεντίτη μου
Το Μερεντίτη πιάσανε, πάνε να τον σκοτώσουν.
Άιντε χίλιοι τον παν- Μερεντίτη μου
Χίλιοι τον παν από μπροστά και δυο χιλιάδες πίσω.
Ε ρε κι η μάνα του- Μερεντίτη μου
κι η μάνα του από κοντά, κοντά παρακαλιώντας.
Άιντε μην τον περνάτ'- Μερεντίτη μου
Μην τον περνάτ' απ' το χωριό, μην από πολιτεία
Ε ρε τι έχει εχθρούς- Μερεντίτη μου
Τι έχει εχθρούς και χαίρουνται, φίλους και τον λυπούνται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: