Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

«ΤΙΓΡΕ ΣΠΟΡΑΚΙΑ»


.
Είμαι απ’ τον Πύργο. Α χα, κι εγώ απ’ την Καλαμάτα.
Κάτω απ’ το Αυλάκι. Με λένε Λιάκο, με λένε Τάκη…
Ο μπαμπάς μου είναι απ’ τον Πύργο, Νομό Ηλείας
Απ’ την πηγή της χασισιποτείας
Αν είσαι ντόπιος, θα με νοιώσεις απ’ ευθείας
Όπως κι ο γιος της θειας μου της Μαρίας.
.

.
Όπου πω ότι είμαι απ’ τον Πύργο
Με κοιτάν καλά – καλά
Κι από κει και πέρα με βλέπουν στραβά,
Στραβά Αλέξης, πάρε μια ανάσα πριν τα παίξεις,
Πυργιώτικα τσιγάρα θα σε πάνε μακρυά…
.

.
Στο χωριό μου κάνανε τρελλό προξενιό
Μία κοπελιά με δυο σπίτια καλά,
Αρκετά στρέμματα, τίγκα λάδι και ελιά,
Αλλά άλλαξε γνώμη μόλις είδε τατουάζ...
.

.
Λοιπόν σεβασμό στην Καλαμάτα,
Κι αφού είναι κάτω απ’ τ’ Αυλάκι και στην Κρήτη μάγκα.
Κόρινθο, Ναύπλιο, Τρίπολη και Πάτρα,
Κάνετε τα κουμάντα σας και βγάζετε κιλά.
Ντουμάνια σαν αυτά ταξιδεύουν Ολλανδία
Πύργος, Καλαμάτα είναι άλλη κατηγορία
Την πίνουν οι τουρίστες και μας κάνουν την κυρία.
.

.
Ένα, δυο, τρεις, τρία, δύο, μία,
Τζούρα φτάνει για να πάθεις πούστη αμνησία.
Πάντοτε μπλεξίματα με την Αστυνομία.
Είμαι από τον Πύργο και σε παρακαλώ,
Ποτέ σου μην το δεις αυτό σαν κάτι κακό.
Είμαι απ’ τον Πύργο. Αχά, λοιπόν κι εγώ απ’ την Καλαμάτα.
Κάτω απ’ το Αυλάκι. Με λένε Λιάκο, με λένε Τάκη…
.
Pyrgos relax… (Taki Tsan, Eisvoleas)

.
«Ντου στη Γη της επαγγ-Ηλείας», ένα διαχρονικό κείμενο του Μάκη Νοδάρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: