Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΟΥ 'Ν' ΑΥΤΟΣ Ο ΝΤΟΚΤΟΡ


Ο Βυτιναίος παππούς μου με τη γιαγιά μου και την οικογένειά της από την Αφισιά της Προποντίδας στο Νέο Κόσμο, στα μέσα της δεκαετίας του ’40

Ο ντόκτωρ


Μουσική στίχοι: Παραδοσιακό Σμύρνης
Ελεύθερη απόδοση του παραδοσιακού τραγουδιού της Σμύρνης από τον Αντώνη Παρίνη. Οι παρακάτω στίχοι προέρχονται από τις πρώτες εκτελέσεις του κομματιού.

Αχ, δεν μου λέτε πού ν αυτός ο ντόκτορ
που γιατρεύει τις πληγές, αμάν ντόκτορ
που γιατρεύει τις πληγές
Για να γιάνει και τις εδικές μου
που σαν τις μετρήσεις κλαις, αμάν ντόκτορ

Αμάν, οι πληγές μου μένα είναι μεγάλες
και δεν έχουν γιατρειά, αμάν ντόκτορ
και δεν έχουν γιατρειά
Η αγάπη μου με απαρνήθη
και δεν με θυμάται πια, αμάν ντόκτορ

Αμάν, αμάν ντόκτορ, πες μου τι κάνω
Δεν αισθάνομαι καλά, αμάν ντόκτορ
Δεν αισθάνομαι καλά
Πάρε γρόσια, πάρε όσα θέλεις
να μου γιάνεις την καρδιά, αμάν ντόκτορ

Δεν υπάρχουν σχόλια: