Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ, ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ


.
Όταν βρίσκεσαι αντιμέτωπος με ένα σωρό μέριμνες και προβλήματα, όταν η κατάθλιψη που προκαλεί η καθημερινότητα κυριαρχεί στη σκέψη, όταν οι ρυθμοί της εργασίας καταπίνουν κάθε δημιουργική δραστηριότητα, όταν η αβεβαιότητα σε πνίγει, τότε το τελευταίο πράγμα που κάνεις είναι η ενασχόληση με τα ιστολόγια. Σήμερα μπήκα και παρακολούθησα τα περισσότερα φιλικά μου ιστολόγια και ελπίζω συντομότατα να επανέλθω στην ενεργή δραστηριότητα. Μου έχει λείψει το χωριό και οι φίλοι μου, μου έλειψαν και τα ηλεκτρονικά «Βυτιναίικα».
Θα στείλω ιδιαίτερους χαιρετισμούς στο Μπιτζιμπαρδαίο, επειδή διάβασα τα περισσότερα κείμενά του και στους δύο Ζακυνθινούς ιερείς ιστολόγους, π. Παναγιώτη Καποδίστρια και π. Διονύσιο Λυκογιάννη, επειδή με αφορμή την εορτή του Αγίου Διονυσίου άνοιξα το λάπτοπ μου και ταξίδεψα στα νερά του Ιονίου.
.

2 σχόλια:

p.lykogiannis είπε...

Χρόνια πολλά αγαπητέ Βυτιναίε και καλά Χριστούγεννα.
π.Διονύσιος Λυκογιάννης

ΜΠΙΤΖΙΜΠΑΡΔΑΙΟΣ είπε...

Aγαπητέ φίλε "ΒΥΤΙΝΑΙΕ" εύχομαι η αποχή να μην ήταν για λόγους υγείας ,καλώς ήρθες πάλι ,σου εύχομαι χρόνια πολλά σε εσένα και την οικογενεία σου , καλή χρονιά και "ο θεός να βάλει το χέρι του" στα επερχόμενα δεινά!